GLADER

Fy fan vad glad jag är! Har nämligen fixat praktik i södertälje, vill verkligen inte vara på gotland, så ska vara där upppe i tre veckor med Alexis. Ska bli grymt kul. Helgen innan åker jag till växjö med laget och ska spela cup. kommer blir mycket farande, men men!
Har varit orilig över praktiken as länge så det va grymt skönt att få det ordnat..

Imorron är jag egentligen ledig, men ska till skolan och prova studentmössor (inte länge kvar nu). Mellan 17-19 ska jah va nere i rackethallen på studie och yrkesmässan. Det är även första treanfesten imorron, men såklart ska det va 18års gräns, man ba tack:( inte mitt fel att jag belv född i december...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0